ברוכים הבאים למדריך הגדרת נקודות חלוקה בפלטפורמת shopify. במדריך זה, נלווה אתכם צעד אחר צעד בהגדרת נקודות החלוקה בחנות השופייפי שלכם.

לפני שנתחיל, ודאו כי יש לכם:
– חשבון שופייפי פעיל
– הרשאות מנהל בחנות השופייפי
– חשבון Ship OS פעיל ומחובר לאתר

מהם נקודות חלוקה ולוקרים?

נקודות חלוקה ולוקרים הם שיטות משלוח באתרי מכירות, המאפשרות ללקוחות שלכם לאסוף את החבילה מחנות/קיוסק/לוקר הקרוב לביתם, אלפי נקודות חלוקה פזורות ברחבי הארץ. ומאפשרות ללקוחות שלכם לקבל משלוח קרוב לבית ובמחיר מוזל.

לא כל חברות המשלוחים תומכות בנקודות חלוקה ולוקרים,

המדריך יחולק לשני חלקים, בהתאם לחבילת השופייפי שברשותכם, מה הסיבה? חבילות הבסיסיות לא מאפשרות להשתמש ב CarrierService API ולכן בעמוד התשלום, הלקוחות לא יוכלו לבחור את נקודת החלוקה.

אבל לא לדאוג, פיתחנו מנגנון שמאפשר ללקוח לבחור שיטת משלוח מסוג נקודת חלוקה, ומשלוח לנקודת החלוקה תשוייך אוטומטית לנקודה הקרובה לכתובת בית הלקוח.

חבילות Advanced/Plus או חבילות ששולמו שנה מראש:

על מנת להפעיל את נקודות החלוקה, תכנסו לאפליקציית Ship OS המותקנת בחנות שלכם ולחצו על הגדרות.

בסקשן נקודות חלוקה לחצו על הכפתור הגדרת נקודות חלוקה

הגדרת נקודות חלוקה

במסך ההגדרות שנפתח, ניתן להגדיר כמה נקודות חלוקה יוצגו ללקוח שלכם בעמוד התשלום, כברירת מחדל אנחנו ממליצים 5 אפשרויות.

ומה המחיר עבור נקודות חלוקה – המחיר שתגדירו יוצג ללקוח בעמוד התשלום, בטח אתם שואלים, איך ניתן לבצע הנחה על נקודות חלוקה, בידיוק בשביל זה הוספנו אפשרות של הוספת הנחה, את ההנחה ניתן להגדיר לפי סכום העגלה ולהגדיר אם ההנחה באחוזים או בסכום כספי. לדוגמה בהזמנות מעל 250 ש״ח נקודת החלוקה ללא תשלום.

בשלב זה יוצגו בעמוד התשלום נקודות החלוקה, כאשר תייצרו משלוח מהאתר, ההזמנה תשודר אוטומטית לנקודת החלוקה.

הגדרות מתקדמות נקודות חלוקה

חבילות Basic/Shopify

בשלב הראשון תוסיפו לאתר שלכם שיטת משלוח חדשה דרך הגדרות האתר שלכם עבור נקודות החלוקה.

לאחר מכן תכנסו לאפליקציית  Ship OS באתר שלכם ולחצו על הגדרות.

תגללו לאיזור הגדרת נקודות חלוקה לחבילות Basic/Shopify ותבחרו את שיטת המשלוח שיצרתם בשלב הקודם.

זהו! כל ההזמנות שתייצרו עבורם משלוחים והלקוח בחר את שיטת המשלוח שהגדרתם בשלב הראשון, המערכת החכמה שלנו תדע לשייך את נקודת החלוקה הקרובה ביותר לפי כתובת שהלקוח הקליד בהזמנה.

ממליצים לבצע הזמנת בדיקה ויצירת משלוח על מנת לוודא שהתהליך תקין (כדי שלא יווצרו משלוחים רגיילים ללקוחות אלה)

תודה שהתקנתם את אפליקציית Ship OS אנו מקווים שתיהנו מהשימוש בה. אם יש לכם שאלות או משוב, נשמח לשמוע מכם.
צוות התמיכה שלנו זמין בווטאטפ לכל שאלה