ברוכים הבאים למדריך ההתקנה וההגדרה של אפליקציית SHIP OS. במדריך זה, נלווה אתכם צעד אחר צעד בהתקנת האפליקציה והגדרתה בחנות ה Woocommerce שלכם.
לפני שנתחיל, ודאו כי יש לכם:
– הרשאות מנהל בחנות ה Woocommerce
נתחיל בהתקנה?
שלב 1: חיפוש והתקנת התוסף
- בממשק ניהול האתר שלכם לחצו על תוספים.
- לחצו על הכפתור “Add new”.
- בחיפוש רשמו ShipOS ולחצו על כפתור התקנה
- לאחר שהתוסף הותקן – לחצו על הכפתור הפעלה
שלב 2: הגדרת התוסף
- לאחר ההתקנה, מסך האפליקציה שלנו יבקש מכם להתחבר לחשבונכם.
- אם אין לכם חשבון, לחצו על צור חשבון ותקימו חשבון במערכת
שלב 3: הגדרות ראשוניות
- בתפריט לחצו על הגדרות
- לחצו על כפתור הוספה + להגדרת חברת המשלוחים (חברות מחוברות)
- בחרו את חברת המשלוחים שאתם עובדים איתם מתוך רשימת חברות הפצה/משלוחים
- בחרו שם ייחודי לחיבור – במידה ואתם עובדים עם יותר מחברת משלוחים אחת או אפשרות איסוף עצמי – אפשרות זאת תעזור לכם להבדיל בין אפשרויות המשלוח
- מספר לקוח – את מספר הלקוח תקבלו מחברת המשלוחים
- הגדרת טוקן – פרמטר זה לא קיים בכל חברות המשלוחים (נדרש ב HFD וצ׳יטה)
- הגדירו את כתובת העסק לאיסוף החבילות ע״י חברת המשלוחים
זהו! האתר שלכם מחובר וניתן לשדר משלוחים ישירות מהאתר, לפני שנבצע בדיקה ראשונית ושידור משלוח, נבצע כמה הגדרות נוספות
- אפשרויות הדפסה – במסך ההגדרות בסעיף אפשרויות הדפסה ניתן לבחור את סוג המדפסת שקיימת אצלכם, אפליקציית SHIP OS תומכת במדפסות טרמיות (נייר רציף) או נייר מדבקות A4 עם 8 מדבקות בדף.
- עדכון סטטוס הזמנה – במידה ותרצו שסטטוס ההזמנה ישתנה לסטטוס אחר לאחר יצירת המשלוח, ניתן לבחור את הסטטוס בשלב זה, לדוגמה: לאחר יצירת ההזמנה, הסטטוס ישתנה מסטטוס בטיפול לסטטוס הושלם.
במידה ולא נבחר סטטוס – סטטוס ההזמנה לא ישתנה לאחר יצירת המשלוח. - סנכרון הזמנות לפי סטטוס – המערכת שלנו מסנכרת את ההזמנות מהאתר כברירת מחדל בסטטוס בטיפול, במידה ואתם מעוניינים שנסכרן את ההזמנות בסטטוסים נוספים, ניתן להגדיר את הסטטוסים בסעיף זה.
- יצירת משלוח אוטומטי – מערכת ShipOS יכולה לבצע שידור אוטומטי של הההזמנות לחברת המשלוחים, במידה ואתם מעוניינים שההזמנות ישודרו אוטומטית תסמנו סעיף זה.
- לאחר מכן בחרו את חברת המשלוחים שדרכה יתבצע השידור (במידה ואתם עובדים עם יותר מחברת משלוחים אחת).
- ותגדירו את ססטוס ההזמנה שיתבצע עבורו משלוח אוטומטי, לדוגמה: במידה ובחרתם סטטוס בטיפול, כל הזמנה חדשה שנכנסת לאתר בסטטוס בטיפול, תשודר אוטומטית לחברת המשלוחים.
שלב 4: שידור משלוח
- בצעו בדיקה ראשונית של האפליקציה כדי לוודא שהכל פועל כראוי.
- ניתן לשדר משלוחים ממסך כל ההזמנות – Orders או ישירות ממסך ההזמנה
- באפשרות נוספת והמומלצת, דרך מסך האפליקצייה שלנו, במסך ההזמנות ניתן לבחור את ההזמנות ולשדר את ההזמנות לחברת המשלוחים.
שלב 5: צפייה במשלוחים ובדיקת סטטוס
- בתפריט לחצו על משלוחים
- במסך זה תוכלו לצפות ולעקוב אחרי כל המשלוחים שנוצרו באתר
- בעמודה סטטוס המשלוח – אנחנו מעדכנים את סטטוס המשלוח בזמן אמת לפי עדכון המשלוח מחברת המשלוחים
תודה שהתקנתם את אפליקציית Ship OS אנו מקווים שתיהנו מהשימוש בה. אם יש לכם שאלות או משוב, נשמח לשמוע מכם.
צוות התמיכה שלנו זמין בווטאטפ לכל שאלה